Colier din cereale :)

Mă gândeam la ideea asta ce ceva vreme, când mai apoi am văzut-o aplicată pe acest site :) deci cineva mi-a luat-o înainte! Dacă puiul vostru nu are poftă de mâncare, o idee ar fi măcar să-l faceți să pape cereale cu sau fără lapte. Poate un colier făcut de el însuși sau de voi din cereale înșiruite pe o ață i-am mai ridica apetitul ;) și ar înghiți câteva! Nouă cred că ne sparg ultimele măseluțe și nu prea avem poftă de mâncare, așa că am încercat varianta asta :)

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

