Meduze colorate

Tot căutând idei pentru noi activități, am dat peste acești Jellyfish drăguți și am hotărât că merită să încerc și eu. Eu am făcut deocamdată doar unul, deși în plan erau două. Motivul pentru care am făcut doar unul este că nu mai am sârmă plușată :( decât foarte puțină și parcă aș vrea să o păstrez pentru alte crafturi până mai cumpăr alta :D

O.K. Deci avem nevoie de o minge de burete sau poliestiren, acrilic, ochi din plastic, lipici și sârmă plușată cât mai colorată.

Tăiem mingea în două și vopsim ambele părți ale ei :)

Învârtim pe un creion sârma plușată apoi o tragem puțin de capete să iasă spiralată

Lipim și ochii :)

Lipim apoi sârmele plușate și așteptăm să se usuce înainte de a pune ață și de a atârna meduza veselă unde vrem noi :)

 

 

 

 

 

4 thoughts on “Meduze colorate

  1. Pingback: Buburuza uriașă « floridemandarin

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

