Ce avem la prânz?

Salată beof cu piept de pui

Cred că toată lumea știe de salata beof. O avem pe masă la sărbătorile importante, la zile mari dar și în zile obișnuite, și asta pentru că este delicioasă. Dar pentru a fi și mai bună, eu m-am gândit la o variantă light, adică în loc de salam am pus piept de pui fiert iar mazărea am scos-o din discuție. De asemenea am pus maioneză cumpărată cu conținut redus de grăsime. Este un deliciu.

salată beof

3 morcovi

4 cartofi

4 castraveţi murați mai mărișori

un piept jumate de pui

Jumătate linguriţă sare

Piper după gust

Maioneză până se leagă.

Toate ingredientele se toacă mărnt în cubuleţe după ce sau fiert cartofii, morcovul şi pieptul de pui. Se amestecă ingredientele fierte și tocate cu cei patru castraveți murați tocați. Se pune sare și piper după gust, se adaugă maioneza și se pune pe platou.

Un gând despre „Salată beof cu piept de pui

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

