Ce papă bebe azi?

Omletă sufleu NORA – pentru bebei cu burtici goale

Cum azi am fost în pană de idei în ceea ce privește ce să dau bebelui meu de păpat, am mai răsfuit cartea despre care vă vorbeam aici  și am găsit rețeta asta. Eu am servit-o împreună cu iaurt simplu, că așa îi place lui. Ar păpa iaurt și cu supă 🙂

  • 2 ouă
  • 25 g făină (o lingură)
  • sare
  • 100 ml lapte
  • unt sau margarină pentru uns

Separăm gălbenușurile de albuș. Albușurile le batem spumă tare. Batem și gălbenușurile, adăugăm laptele și făina și batem să nu rămână cocoloașe. Adăugăm și sarea, iar apoi albușurile bătute spumă. Omogenizăm totul, și punem într-o tavă mică la copt pentru 10 minute, tapetată cu hârtie de copt și unsă puțin cu margarină. Este delicioasă….având în vedere că restul am păpat eu….:)

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

