Biblioteca minunată

Tim LaHaye – Învingând temperamentul prin Duhul Sfânt

Cu ceva timp în urmă mă întrebat cum influențează temperamentul uman relațiile interpersonale. Am căutat pe net cărți creștine cu privire la acest lucru, dorind să înțeleg mai bine temperamentul uman. Și am găsit această carte

Lucrarea este foarte structurată și consider eu prețioasă pentru fiecare individ. Nu doar că m-am recunoscut în trăsăturile descrise de ea pentru în unul din temperamente, dar pot spune că mi-am schimbat gândirea și concepția despre oameni și viață în parte. Tim LaHaye susține că temperamentul uman are o mare importanță la modul cum ne raportăm față de oameni și lume, mai ales pentru oamenii care nu au o directivă creștină.

Există patru tipuri de temperament: sangvin, coleric, melancolic și flegmatic, și fiecare om se naște cu un temperament predominant. Acest lucru face din individ o persoană fie mai visătoare, fie mai aeriană, mai pasivă față de viață, sau mai sigură pe sine. Cartea redă avantajele și dezavantajele fiecărui temperament, învățând cum să ne relaționăm la noi înșine și la propria noastră natură, cum să ne depășim defectele și cum să ne evidențiem calitățile.

Consider această carte o valoare în literatura creștină. Prin ea am învățat să mă cunosc mult mai bine pe mine însămi, dar și pe ceilalți. O recomand tuturor oamenilor nu doar ca pe o lectură, ci ca pe un ghid de studiu al propriei persoane!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

