Ce papă bebe azi? · Dulce și-aromat · Rețete grecești

Rizogalo – păpic pentru mici și mari

O bunătate făcută de soțul meu este această rețetă. Este ceva obișnuit și în România, și foarte ușor de preparat. Pot păpa atât toți membrii mari ai familiei, cât și cei mici care au peste un an.

  • 200 g orez cu bob rotund
  • sare
  • zahăr după gust
  • apă cât să cuprindă orezul
  • 300 ml lapte
  • scorțișoară pudră

Spălăm orezul și îl punem la fiert la foc mic cu apă și sare de două degete deasupra lui. Amestecăm din când în când în el să nu se lipească de fundul oalei. După ce a scăzut apa, adăugăm laptele și fierbem foarte bine orezul, tot așa amestecând bine pentru a nu se lipi de  fundul oalei. Dacă orezul  nu este  fiert dar laptele a scăzut, mai adăugăm lapte și fierbem până a scăzut și acesta. Orezul va deveni lipicios. Adăugăm zahăr după gust, amestecăm bine să se topească. Servim rece sau cald cu scorțișoară. Este foarte delicios!

2 gânduri despre „Rizogalo – păpic pentru mici și mari

  1. Am revenit pe blogul tau..si astazi am citit mai multe retete bune….Am o problema..daca stau mai mult pe el…ma apuca foamea…:)).Imi pare rau ca te contrazic…dar ai un blog frumos,si postarile tale imi plac, se refera la bucatarie cu multe retete..esti o bucatareasa foarte buna…
    p.s. ti-am luat linkul si l-am adaugat in lista mea….;)

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

