Biblioteca minunată

Enciclopedia Concisă Britannică – o comoară în biblioteca ta

Ador cărțile de calitate. Nu numesc orice carte ieșită pe piață carte, ci doar pe cele de la care am ce învăța, care mă ajută să înțeleg adervăruri, realități, care mă încurajează și mă fac să mă înțeleg pe mine și pe alții mai bine. O ultimă achiziție în materie de cărți este Enciclopedia Concisă Britannică

Auzisem de ea încă înainte de a fi tradusă în limba română. Apoi când a apărut în România prețul ei era și este încă de 3oo Ron, ceea ce o face destul de greu accesibilă pentru orice buzunar. Însă de curând editura Litera a făcut oferta incredibilă de a o vinde doar cu 150 ron, adică jumătate din preț! Și nu am ratat ocazia!

Și după cum spuneam că îmi plac cărțile groase….:)

Ca și carte, eu o găsesc foarte utilă într-o bibliotecă și foarte complexă. În ea sunt prezentate imagini explicative, precum și definiții complexe a lucrurilor pe care le știm sau nu le știm. Este o carte de valoare care merită cumpărată și folosită atunci când avem nevoie de informații de reper.

Cartea o puteți găsi pentru comenzi pe acest link: http://www.litera.ro/enciclopedii-106/enciclopedia-concisa-britannica-474

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

