Ce papă bebe azi?

Cremă de fructe cu biscuiți

Uneori copilașii nu vor să pape fructele, sau nu papă prea multe din ceea ce încercăm noi să le dăm: unii nu preferă bananele, alții merele sau perele, alții nu papă deloc fructe sau nimic chiar din tot ceea ce le dăm. Totuși această rețetă este sănătoasă și perfectă pentru bebeii care preferă doar unele fructe. Puteți amesteca ce fructe aveți în casă, decojite și curățate de sâmburi.

  • jumătate de banană mică coaptă
  • jumătate de caisă din compot sau proaspătă
  • jumătate de măr decojit
  • sucul de la o mandarină
  • jumătate de pară decojită
  • semințe de rodie
  • 5 – 6 biscuiți

Curățăm fructele și le dăm prin blender până le facem pastă. Facem biscuiții făină și amestecăm cu fructele bine până iese cremă. Dacă nu este destul de dulce, adăugăm puțină miere. Această mâncărică poate fi servită simplă sau cu iaurt!

Poftă bună piticilor 🙂

 

 

2 gânduri despre „Cremă de fructe cu biscuiți

  1. Ca sa fiu sincera, un piure de fructe este solutia ideala pentru cei (ca mine) care se plictisesc sa rontaie fructe si vor sa manance cal putin 2 fructe pe zi. Asfel, odata achizitioant un blender, mi-am dat frau liber imaginatiei si am facut fel de fel de combinatii de fructe printre care : banana, mar, para, gref rosu, portocala, kiwi. Sigur, sunt destul de bune, insa dupa 2-3 zile te poti plictisi de aceeasi cobinatie, si in plus (cred ca bebe care mananca piureul asta nu este asa mofturos ca mine) mie nu imi place cand fac un piure cu mar si incepe sa oxideze marul si se face piureul maroniu. 😦 Asa ca inca mai caut solutii pentru a manca mere.

    1. Adevărul că mie îmi place să ronțăi fructe…, dar la mere și eu mă poticnesc 😀 Nu îmi place să le ronțăi. Pentru G. de exemplu le mai tai feliuțe subțiri sau bucățele mici și le stropesc cu miere sau sirop de arțar. Dar îl consumă chiar atunci. Iar dacă nu poți mânca un măr întreg, taie-l în două, iar jumătatea care rămâne învelește-o în aluminiu. Așa nu se mai oxidează, sau cel puțin nu-și schimbă culoarea decât puțin 😀 Eu așa fac. Bananele nu-mi plac prin blender. Ies mai ciudat. Deși fac câteodată un pahar de lapte cu banană și căpșună…yummy!!! 😀

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

