Tărâmul lui Setilă

Suc de rodie – un elixir delicios

Rodia este un fruct delicios și foarte sănătos, mai ales pentru Persoanele care au lipsă de fier! Deși nu se găsește pe piață decât toamna, totuși este bine să profităm din plin atunci când avem ocazia. Eu am primit cadou de la o prietenă o plasă cu rodii, având în vedere că și locuiesc într-o zonă în care acești copaci cresc și în grădină, și pentru că nu le-am putut consuma toate odată, m-am gândit să le valorific din plin. Pentru cei care au ocazia aceasta, și nu au storcător de fructe (ca mine), pot curăța rodiile  (pentru asta trebuie ceva răbdare), după care pot da sâmburii de rodii prin bleder și apoi pot scurge printr-un tifon sucul rezultat. Sunt foarte zemoase așa că din două rodii de exemplu ies cam 250 – 300 ml suc. Pentru a-l păstra mai mult timp, îl păstrăm în sticle strânse cu capac ermetic în frigider. Cred că merge făcut și sirop, dar eu nu am încercat 🙂 Poate pe viitor voi încerca și atunci voi posta încercarea 🙂

 

 

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

