Dulce și-aromat

Rafaelo – finețe și rafinament

Există câteva prăjituri la care atunci când mă gândesc îmi lasă gura apă. Unele sunt aspectuase, altele delicioase, iar altele și una și cealaltă! De asemenea sunt o adeptă a ciocolatei! Pot spune că aș consuma tone 🙂 dacă nu m-aș gândi că îmi ridică zahărul în sânge la cote prea înalte! Bomboanele sunt o altă specialitate care îmi place, dar aici sunt foarte selectivă, și recunosc, gusturile mele preferă bomboanele scumpe, cu ciocolată. Rafaelor, Ferero Roche sunt printre preferatele mele. Dar cum nu le pot cumpăra în fiecare zi, unii au inventat propria rețetă de „Rafaelo”, pe care am preluat-o și eu cu diferite ocazii! Rețeta este una din cele mai simple cu putință, dar este și foarte delicioasă, cu condiția să nu consumați mai mult de trei bucăți de-odată!

  • 300 g lapte praf
  • 300 g zahăr pudră
  • 300 g margarină pentru prăjituri
  • 1 lingură bună cacao (obțional)
  • nucă de cocos

 

Amestecăm laptele praf cu zahărul pudră și eventual cu cacaoa dacă le dorim cu cacao. Adăugăm margarina și frământăm bine până se omogenizează totul. Luăm bucățele mici din aluatul omogenizat și facem biluțe mici pe care le dăm prin nucă de cocos. Le păstrăm la frigider până la consumare. Se pot face și din cantități mai mici, ingredientele fiind în proporții egale la orice cantitate. Poftă bună 🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

