Ce avem la prânz?

Cremvuști în aluat – o gustare delicioasă

Îmi place să am în casă mereu ceva de gustat rece și rapid. Adevărul e că nu întotdeauna reușesc să am pregătită câte o gustare rece. Totuși această rețetă mie îmi place mult și este rapidă 🙂 Mult spor!

  • 300 g făină
  • 1 linguriță praf de copt
  • Sare
  • 50-60 g margarină topită
  • 3 linguri bune de smântână
  • 2 ouă
  • Susan

Se face aluatul din făina amestecată cu praful de copt, margarina topită, sare, smântână și un ou. Iese un aluat moale și ușor de manevrat. Întindem o foie foarte subțire pe care o tăiem dreptunghiuri. Punem câte o feliuță de cremvuști în fiecare dreptungi și îndoim și lipim marginile. Le punem într-o tavă tapetată cu hârtie de copt, le ungem cu ou bătut pe ambele părți și le presărăm cu susan. Le dăm la cuptor la 170 de grade până devin rumene. Se lasă la răcit și se păstrează la frigider maxim 3 zile de la gătire 🙂 Poftă bună!

4 gânduri despre „Cremvuști în aluat – o gustare delicioasă

  1. Multumesc pentru raspuns!Abia astept sa o incercam si noi… a propos, ii dai puiului tau cremwrusti?
    Am uitat sa-ti spun: mi-ai dat acea parola pentru blog, dar nu am si adresa de mail si am cum sa ma autentific pe blog.Acolo, am vazut ca merge bannerul.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

