Tărâmul lui Setilă

English tea – relaxare pentru orice lady

De ceva vreme încoace pe timpul amiazei când pruncul meu doarme, mă relaxez din plin la o ceașcă de ceai englezesc sau capucino, citind din Biblie sau altceva. Este doar timpul meu în care mă adun în toate privințele. Încerc să termin toată treaba de dimneață până la ora 3 când îl adorm pe G., apoi următorul timp cât doarme timpul îmi aparține! Și ce revigorant este să ai un timp doar pentru tine! Câteodată fac același lucru și dimineața, dacă reușesc să mă trezesc înaintea altora 🙂

De obicei savurez o ceașcă de ceai englezesc cu lapte, sau capucino. Cafea beau foarte rar, deoarece să nu mai dorm trei zile după ce o beau 🙂 Despre ceaiul englezesc….se pot spune multe. De obicei nu sunt o adeptă a ceaiurilor, nici reci, nici calde. Dar acesta mi-a atras atenția într-un mod aparte datorită aromei și gustului său unice. Am învățat acest obicei de la prietenii mei englezi, Jan și John cărora le mulțumesc! Aroma și gustul sunt o combinație de cafea cu lapte mai slabă! Prima dată tare m-am mirat: ceai cu lapte? Please! Cum se poate așa ceva? Și totuși uite că se poate și încă într-o combinație delicioasă!

Pentru o ceașcă este nevoie de un plic de ceai Twings English Breakfast Tea, o cană de apă fiartă clocotită, două lingurițe de zahăr sau miere (după gust) și lapte simplu sau condensat. Fierbem apa, iar când a fiert o punem într-o cană de ceai, punem pliculețul și așteptăm 3 minute. Scoatem apoi pliculețul de ceai, adăugăm zahărul sau mierea și mestecăm pentru a se topi, apoi adăugăm laptele (vreo 20 – 30 ml). Se savurează în tihnă, dar nu seara, într-ucât are cofeină.

Unde puteți găsi un astfel de ceai? Eu l-am cumpărat din Care Four. Doar aveți grijă, sunt mai multe tipuri de Twinings, de aceea pentru acest timp de ceai, luați-l doar cel pentru breakfast! Relaxare plăcută 🙂

 

2 gânduri despre „English tea – relaxare pentru orice lady

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

