Tărâmul lui Setilă

Savoarea ceaiului – relaxare și sănătate

Am descoperit pentru prima dată plăcerea de a servi ceai în Oradea într-o ceainărie foarte frumoasă. O atmosferă intimă și plăcută, primitoare și relaxantă. Atunci am rămas impresionată nu doar de aroma ceaiului, ci și de cum poate fi acesta servit, sau de diversitatea lui. Aș vrea mai degrabă să recomand o „ceremonie a ceaiului” creștină, relaxantă și prețioasă de fiecare zi alături de Biblie. De această dată recomand o întreagă gamă de ceaiuri englezești, pe care eu le-am cumpărat din CarreFour.  În acest sens există 5 tipuri de ceai:

  • English breakfast tea
  • Prince of Wales tea
  • Lady Grey tea
  • Traditional afternoon tea
  • Earl Grey tea

Deși unora le place simplu, ceaiul negru eu îl servesc dulce și cu lapte.  Știu, mulți mi-au spus și mie: CEAI CU LAPTE? Da, ceai cu lapte. Dar nu orice fel de ceai. De exemplu nu veți servi ceai de mentă sau mușețel cu lapte, pentru că nu are nici un gust sau savoare. Ceaiul negru merge servit cu lapte, gustul fiind asemănător cu cel de cafea cu lapte. Personal din cele de mai sus îmi place cel pentru breakfast și cel Lady, și asta pentru că sunt doar ușor amărui. Se prepară ca orice fel de ceai la plic, și anume în fiecare ceașcă se toarnă apă fierbinte peste câte un plic de ceai. Se adaugă lapte și zahăr după gustul fiecăruia.

Servirea unui ceai este sănătos și relaxant, mai ales când avem lângă noi și o carte bună, sau pur și simplu vrem să privim pe fereastră cum ninge, plouă sau cum razele soarelui strălucesc frumos.🙂 Relaxare plăcută!

2 thoughts on “Savoarea ceaiului – relaxare și sănătate

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

