Ce avem la prânz?

Bruschete italiene

A trecut ceva vreme de când nu am gătit rețeta asta, dar pot spune că este delicioasă și rapidă, mai ales pentru un mic dejun, sau o cină ușoară! Avem deci nevoie de:

  • 4 – 5 felii de pâine
  • Usturoi sau praf de usturoi
  • Roșii
  • Oregano
  • Ulei de măsline
  • Cașcaval ras
  • șuncă, baicon ușor rumenit (obțional)

Bruschete italiene.PNG 2

Prăjim feliile de pâine într-o tigaie de teflon fără ulei, sau în sandwich maker. După ce s-au prăjit, ungem feliile cu puțin ulei de măsline și presărăm cu puțin praf de usturoi (după gust).  Punem  șuncă tăiată feliuțe mici pe deasupra, felii subțiri de roșii (cu roșii cherry ies mai bine, dar eu am pus roșii normale), iar deasupra punem cașcaval ras. Punem feliile într-o tavă în cuptor și le lăsăm câteva minute până se topește cașcavalul. Le scoatem din cuptor și presărăm oregano peste ele. Se servesc calde. Sunt foarte delicioase!🙂

Bruschete italiene.PNG 3

Bruschete italiene

6 thoughts on “Bruschete italiene

    1. :)) Înseamnă că le-au plăcut nespus! Și eu mă gândeam la o porție de cornuri pe azi… Cred că poți folosi bulion făcut de tine. Nu am încercat, dar nu văd de ce nu ar merge. La market, ai dreptate, depinde de unde le nimerești să le cumperi!🙂

      1. Daaa, i-a servit sotul o data cu ce i-am dat la pachet si au pus bani sa le fac si eu pt ei. :))
        Despre rosii : de oriunde le-as lua de la noi din oras, nu au nici un gust…poate doar cele cherry….

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

