Joacă de copii

Trenulețul vesel

Că tot suntem la capitolul carfts, m-am gândit să îi fac o mică surpriză piticului meu, confecționându-mi un trenuleț. Deși e prea mic să se entuziasmeze prea tare, totuși am pus mult suflet în ceea ce am făcut, iar el m-a ajutat cu „taie” (așa spune el la foarfecă 😀 ).

Pentru vagoane și locomotivă am folosit cutii de chibrituri, pe care le-am decorat cu hârtie colorată viu. Ca și roți eu am folosit carton mai gros, dar puteți folosi și nasturi mai mari pe care îi puteți coase pur și simplu. Iar ca să leg vagoanele între ele am folosit ac și ață :D. Și rezultatul este prezentat mai jos 😉

Spor la joacă 😉

2 gânduri despre „Trenulețul vesel

    1. Da, la noi a fost distracție la construirea lui! Am păpat lipici, ne-am dat cu el pe obraji…numai cu trenul nu ne-am jucat 😀 . Trebuie să mai creștem să știm ce e cu el. Ne-am uitat și pe You Tube la trenuri. Ideea mi-a venit dintr-un desen animat 😀

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

