Joacă de copii

Jucăriile din lemn – perfecte pentru copii

Deși uneori sunt mai scumpe decât jucăriile din plastic, cele din lemn sunt mai sigure și parcă mai plăcute și mai atrăgătoare. Și totodată par mai clasice. Mie îmi plac foarte mult jucăriile din lemn, deși sincer, doar online am găsit de cumpărat așa ceva. În magazinele de jucării prin care am colindat nu am găsit. O achiziție interesantă pe care am cumpărat-o câteva luni în urmă de aici, este această placă din lemn cu diferite forme geometrice. Cu acest sortator, G. este ocupat uneori chiar și jumătate de oră. Alege formele, le potrivește…sau chiar construiește obsesia lui de „Tunu Babi” 😀 cu piesele din lemn. Eu aș recomanda această jucărie tuturor copiilor. Pot învăța formele, culorile, pentru joacă trebuie dexteritate și atenție.

Mult spor la joacă!

7 gânduri despre „Jucăriile din lemn – perfecte pentru copii

      1. :))) Cu cate jucarii de-a lor nu m-am jucat si eu….de multe ori m-am jucat singura…doar doar le vor baga in seama… :D.
        Intr-adevar….multe jucarii le-au apreciat la ceva timp de cand le-am cumparat…..

      2. Da, și mie îmi place joaca 🙂 Dar în mod special îmi plac tare mult jucăriile clasice! Am o regulă în casă! Niciodată n-o să-i cumpăr jucării care au tentă violentă în casă! Cele inocente, practice, clasice sunt mai frumoase, mai sigure și mai educative 😀

      3. Da, nici noi nu avem jucarii ce promoveaza violenta….D. deja stie ce jucarii sunt frumoase si educative….de multe ori le spunea verisorilor: ce roboti urati aveti ! :))) de ce va jucati cu asa ceva…..
        Dar, sunt copiii….si sunt influentabili…daca i-as fi cumparat, sigur s-ar fi jucat si el cu asa ceva…

      4. Da, să știi că da. Noi am primit un roboțel cadou, dar e roșu, foarte dulce, și tot ce face este să strănute :D, nu duce spre violență ci spre amuzantent 😀

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

