Dulapul cu arome

Uleiul de nucă de cocos – sănătos și delicios

Nu țin neapărat să consum produse bio, sau doar anumite produse naturiste. Cred că Dumnezeu a binecuvântat toată hrana, totuși însă cred că e bine să evităm oarecum unele produse în mod vizibil care ne fac rău. De curând am descoperit (că până atunci nici nu auzisem de așa ceva) de la o prietenă uleiul de nucă de cocos. Și pentru că mi s-a părut delicios și interesant, și mai sănătos decât margarina și lactatele (nu am nimic nici împotriva acestor produse:D ), am spus că ar fi potrivit să vi-l prezint și vouă.

Uleiul de nucă de cocos poate fi găsit în două moduri: în stare solidă, și în stare lichidă. În stare solidă este în borcane sub forma unei unturi. Are gust a unt cu aromă de nucă de cocos, se întinde ușor pe pâine, și înlocuiește cu succes la gătit untul sau margarina. În stare lichidă, îl putem folosi în loc de ulei.

Care sunt proprietățile uleiului de nucă de cocos? Foarte multe detalii găsiți pe Rețetele lui Radu.

Nu înlocuiesc celelalte alimente de acest gen cu uleiul de nucă de cocos, deși nici acesta nu este prea scump (în jur de 2 -3 euro un borcan sau o sticlă). Puteți găsi și pe internet aici.

6 gânduri despre „Uleiul de nucă de cocos – sănătos și delicios

  1. Draga mea ai pus link gresit catre uleiul din nuca 🙂
    Si eu folosesc ulei de nucă de cocos. mai ales cand fac ciocolata.
    El se gaseste pe rafturi lichid sau solid, depinde de temperatura la care este pastrat. Indiferent in ce e pus, daca e mai cald de 24/25 de grade parca, devine lichid.
    daca nu, e solid ca untul.
    Eu cumpar dintr-un magazin naturist cu 11 lei o sticla de 250 ml. deocamdata.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

