Joacă de copii

Cuburile din lemn – jucării clasice și frumoase

Îmi doream de ceva vreme să achiziționez un set de cuburi din lemn pentru piticul meu. Am bătut netul în lung și în lat pentru așa ceva, și m-am oprit asupra câtorva magazine online care comercializează astfel de jucării. Cuburi leggo deja are după cum am spus într-o postare anterioară. Dar ieri, din întâmplare, am găsit mai multe tipuri de seturi de cuburi din lemn la LIDL. După mai mult timp de gândire, pentru că erau patru tipuri de cuburi (un stil de orășel, cuburi simple, sortator de forme, un set cu șuruburi și scule din lemn pentru făcut diferite construcții) ne-am decis asupra a două tipuri. Cel cu șuruburi ( de mult căutam așa ceva) și setul cu cuburi simple, pentru că în set erau 120 de cuburi din lemn pe diferite forme, culori și mărimi. Care este farmecul cuburilor din lemn? Nu sunt deloc periculoase pentru copiii mici (peste un an, care nu mai bagă lucrurile în guriță), le stimulează din plin creativitatea, pot învăța formele și culorile cu ele, sau pot pur și simplu „transporate” cu mașinuțe prin toată casa. G. se joacă fericit cu ele, mai ales când ne jucăm și noi 😀 Merită cumpărate! Online puteți găsi de cumpărat la Raftul cu jucării, Jucării din lemn sau pe  Jucării shop. Celălalt set de jucării cu șuruburi, urmează a fi prezentat mai târziu. Este +3 ani…și păcat de el să îi pierdem șuruburile prin casă înainte de a se bucura cu adevărat de joc.

Spor la joacă!

6 gânduri despre „Cuburile din lemn – jucării clasice și frumoase

    1. Da, mulțumesc Raluca. M-am gândit că dacă îi plac cuburile leggo, îi vor plăcea și astea. Și chiar se joacă foarte frumos cu ele…până se plictisește și apoi le aruncă în toată casa 😀 Dar important este că se joacă frumos cu ele destul de mult timp 😀

  1. sunt foarte bune pentru construit, dar si sa invete sa faca trenulete, sa invete forme geometrice,culori…..baietelul meu este innebunit dupa cuburile din lemn, mereu le gaseste cate o intrebuintare 🙂
    felicitari pentru achizitie, merita, si ,asa cum spunea Claudette, este o jucarie fara varsta 😉

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

