Joacă de copii

Cuburile creative – imaginație nesfârșită

Întotdeauna putem găsi să ne jucăm 🙂 cu câte ceva hand made. Noi aveam de ceva vreme 8 cuburi de la un joc distrus, așa că în loc să le aruncăm, am hotărât să le fructificăm. Mai întâi le-am recondiționat 😀 lipind hârtie autocolantă albă peste fiecare parte a cuburilor. Apoi am scris litere și am desenat cu toate culorile avute peste ele. Urmează să printăm câte ceva imagini ca pe viitor să facem și mici puzzle. Dar deocamdată am hotărât să desenăm mai întâi cu mâna (bebe și mama, și poate și tata), fiecare părticică a cuburilor, după propria imaginație. Și uite ce a ieșit mai jos 🙂

 

2 gânduri despre „Cuburile creative – imaginație nesfârșită

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

