Ce avem la prânz?

Salată orientală – rapid și delicios

De când mă știu mămica mea obișnuiește să facă salată orientală fie vara pentru o cină ușoară, fie iarna la o cană de ceai de mentă. Deci eu asociez salata orientală cu ceaiul de mentă :D. Oricum mi se pare tare delicioasă, și deși poate mulți deja știu să rețeta, aș vrea să o adaug și eu la colecția mea de rețete de pe acest blog :).

Avem nevoie de:

  • 5 cartofi potriviți
  • o ceapă
  • 4 ouă fierte tare
  • 100 g măsline negre
  • sare
  • 50 -70 ml ulei de măsline
  • 3-4 linguri oțet

Fierbem cartofii în coajă. Separat fierbem și ouăle tare. După ce au fiert, lăsăm atât cartofii cât și ouăle să se răcească puțin, apoi curățăm și cartofii și ouăle de coajă. Lăsăm să se răcească în continuare. Când s-au răcit cartofii, îi tăiem bucățele potrivite. Același lucru facem și cu cartofii. Curățăm și ceapa și o tăiem solzișori. Amestecăm ouăle cu cartofii, ceapa și măslinele, adăugăm sare după gust, oțet și ulei de măsline. Amestecăm totul foarte bine. Oțetul și uleiul se adaugă după gust. Unii preferă mai mult oțet, alții mai puțin. Oțetul poate fi înlocuit și cu zeamă de lămâie. Poftă bună 🙂

4 gânduri despre „Salată orientală – rapid și delicios

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

