Ce avem la prânz?

Ruladă de pui umplută – delicios și consistent

Am încercat această ruladă de Paște pentru prima dată, și recunosc că am așteptat cu emoții să se coacă și să se răcească. Am schimbat puțin rețeta pentru că nu mi s-a părut logică cea originală. Și în final a meritat pentru că a ieșit delicioasă! Rețeta este foarte simplu de gătit și pregătirea ei ia puțin timp. Așa că o împărtășesc cu voi:

  • 700 g carne tocată (eu am folosit de pui)
  • o ceapă (sau praf de ceapă)
  • sare, piper
  • o cană sos de roșii (250 ml)
  • o cană pesmet
  • 6 ouă

Fierbem tare 5 ouă, le punem la răcit, apoi le decojim. Carnea tocată o amestecăm cu oul crud rămas, ceapa tocată (sau praful de ceapă pentru cei care vor doar o aromă pierdută de ceapă), sosul de roșii, pesmetul, sarea și piperul. Omogenizăm totul foarte foarte bine. Într-o tavă de chec (lungă) punem hârtie de copt (sau ungem cu ulei și tapetăm cu pesmet), și turnăm jumătate din compoziția de carne. Așezăm ouăle fierte curățate unul lângă altul în rând peste stratul de carne, apoi adăugăm și restul din compoziția de carne. Nivelăm bine și dăm totul la cuptor la 200 grade, timp de o oră aproximativ. Trebuie ca rulada să fie rumenită deasupra. Dacă vi se pare focul prea tare, mai reduceți-l. Când este coaptă, o scoateți din cuptor, o lăsați la răcit. Se feliază înainte de servire, pentru că altfel se usucă! Poftă bună😀

2 gânduri despre „Ruladă de pui umplută – delicios și consistent

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

