Știați că...?

Cum înghețăm corect căpșunile

Ador fructele, iar unele, pentru că nu stau pe iarnă ca și merele, trebuie conservate sau congelate. Pe unele eu le fac compot, dulceață, dar pe altele le congelez pentru că așa îmi plac mai mult. De exemplu căpșunele delicioase cel mai mult îmi plac în starea proaspătă, dar pentru că le duc dorul iarna, mai congelez din ele. Și cum prietena mea Kathy știe cât de mult îmi plac aceste delicioase fructe, azi s-a gândit să-mi dăruiască trei caserole. Profit de ocazie să îngheț câteva. Dar acum fac să nu le strivesc și să le pot dezgheța ușor și doar în porții mici? Există câteva secrete în acest sens, după cum urmează.

1. Curățăm și spălăm căpșunele

2. Le tapăm cu hârtie de bucătărie pentru a le usca. Folosim doar căpșuni bune, coapte.

3. Le așezăm frumos într-o caserolă, unele lângă altele, apoi acoperim caserola și le dăm la congelat.

4. A doua zi le punem în pungi spre păstrare în continuare în congelator.

Înghețate astfel, căpșunele nu se vor strivi sau lipi unele de altele, iar dacă dorim să scoatem doar 2-3 căpșuni, nu este necesar să dezghețăm toată punga, pentru că acestea nu sunt lipite unele de altele, deci putem lua cu ușurință din pungă chiar și doar una! Mult spor😀

Un gând despre „Cum înghețăm corect căpșunile

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

