Joacă de copii

Cuburi de construit cu șuruburi – jucăriile preferate pentru joacă

Jucăriile preferate ale lui G. sunt seturile pentru construit. Așa că ne-am aprovizionat cu cuburi Leggo, cuburi din lemn, dopuri de sticlă…, dar și un set de baghete și șuruburi cumpărate tot din LIDL la un preț foarte convenabil. Setul este pentru +3 ani, iar eu l-am pus la păstrare până atunci, dar zilele acestea G. tocmai l-a zărit în dulap și a vrut neapărat să-l încerce. Așa că ne-am jucat puțin cu el (atât mama cât și G.), stimulându-ne la amândoi creativitatea. Mai jos prezint prin fotografii ceea ce am cumpărat și ceea ce se poate construi, deși posibilitățile de a inventa cu el tot felul de jucării noi sunt nelimitate🙂

Acest gen de jocuri stimulează creativitatea și independența copilului de a se exprima în stil propriu. Deși el încă nu poate crea singur jucăriile, este suficient să știe că se poate face ceva cu aceste componente din lemn, iar la un moment dat chiar va începe să-și folosească imaginația și să-și confecționeze propriile jucării unice😀 Noi încă nu le folosim aceste jucării, datorită componentelor mici care pot fi înghițite, dar în aproximativ un an ne vom bucura din plin de ele😀. Le recomand cu toată inima🙂 Dacă doriți un astfel de joc puteți cumpăra de aici iar pentru vârste mai mici aici. Alte sortimente mai puteți găsi aici. Mult spor la joacă😀

5 gânduri despre „Cuburi de construit cu șuruburi – jucăriile preferate pentru joacă

    1. :)), Da, eu îmi doream tare mult să cumpăr așa ceva. Le-am cumpărat încă de pe acum pentru că le-am găsit la ofertă. Dar o să i le dau mai târziu, când știe să se joace cu ele, deși eu parcă nu mai am răbdare😀 Acum meșterim altele, care nu se pot înghiți😀

      1. Le-am luat din Lidl acum vreo lună, dar din păcate nu din țară🙂 Am înțeles însă că și în România au fost în aceeași perioadă la ofertă. Eu le-am găsit întâmplător și am zis că e o ocazie să le cumpăr, că tot aveam de gând să caut pe net de cumpărat🙂 Sperăm să mai bage la LIDL pentru că aș mai lua un set să putem construi proiecte mai mari🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

