Joacă de copii

Cum ne jucăm pe plajă :)

Încă nu este timpul de baie în mare, deși unii mai curajoși deja se scaldă în Marea Egee. Mie mi se pare cu greu apa acceptabilă abia prin iunie😀 Dar asta nu înseamnă că nu ne putem plimba și juca pe malul mării. Și cum zilele trecute au bătut niște valuri uriașe aici, s-au adunat atât de multe scoici pe mal că nu am văzut viața mea atât de multe la un loc. Parcă toate pietrele se transformaseră în scoici😀 Din păcate în aceea zi nu am avut aparatul foto la mine. Ne-am jucat de minune cu scoicile…Le-am cules, aruncat în apă, și chiar am păstrat una în mânuțe și am adus-o la tata acasă cadou🙂 A doua zi ne-am reîntors pe plajă de data asta cu aparatul foto. Culmea că oamenii culeseră toate scoicile aproape (oare ce pot face cu așa multe ???). Dar au mai rămas câteva și pentru noi să ne jucăm. Cu G.am căutat scoicile din pietre. Așa că am făcut o activitate de recunoaștere a lor:) Apoi ne-am jucat formând diferite figurine din ele pe malul mării. G a fost foarte entuziasmat să le strice😀 și să arunce scoicile în apă eventual. Dar a cooperat destul de bine pentru cei 2 ani ai lui abia împliniți.🙂 Mai jos rezultatul activității noastre cu scoici🙂

Și o inimă plină de drag pentru voi🙂

Pentru cei care nu stau lângă mare, cred că aceeași activitate se poate face și cu pietricele colorate🙂 Spor la joacă🙂

 

 

5 gânduri despre „Cum ne jucăm pe plajă :)

    1. 😀 Mi-e mi-e tare dor de munte! De fapt am și muntele aproape, chiar lângă mare. Dar nu sunt munții noștri cu brazi și molizi și aerul ăla fain de la noi😀 Deși unde stau e o zonă tare liniștită și puțin poluată!

    1. 🙂 Din păcate doar iarna găsim scoici pe plajă. Vara…le culeg turiștii dacă sunt. Dar nu prea bat valuri vara și deci nici scoici nu mai avem! Iar trebuie să mai așteptăm un an până la joaca cu scoici din belșug🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

