Joacă de copii

Pistă pentru mașinuțe hand made :)

Lui G.îi plac toate jucărioarele mici. Tot ce este mic are parte de afecțiunea și mângâierea lui😀. Mare atracție o au mașinuțele de jucărie mici, motiv pentru care am cumpărat un set, aș spune eu, care încalcă toate regulile de siguranță😀 Dar suntem atenți cu ele, iar când una se „defectează” fie o reparăm, fie o aruncăm cu părere de rău😦

Cu ajutorul lor învățăm culorile, și mai nou am învățat culoarea albastră. Însă cum am văzut pe blogosfera mămicească idei despre cum am putea să ne jucăm cu tuburi de la hârtia de bucătărie și mingi, eu m-am gândit să inventez o mică pistă pentru mașinuțe. Pista noastră este cam mică, dar voi o puteți face cât de lungă doriți, și poate chiar o puteți perfecționa🙂

Ce am folosit mai exact pentru confecționarea pistei? Tuburi rămase de la hârtie de bucătărie (sau aluminiu etc), o foarfecă, bandă adezivă pe ambele părți. Tăiem tuburile în două, și le lipim cu bandă adezivă de perete. Le putem și înfrumuseța cu hârtie colorată, deși eu nu am avut timp de asta😀  Această pistă poate fi folosită și pentru mingi mici, doar să nu o faceți prea abruptă. Puteți bune de exemplu la capătul ei o  cutie sau găletușă, și copilul toate încerca să nimerească găletușa prin jucăria pe care o pune pe pistă. Este amuzant și iar copiii sunt atrași de jucăriile hand made😀 Spor la joacă🙂

2 gânduri despre „Pistă pentru mașinuțe hand made :)

  1. Imi place,mai ales ca e prinsa de perete.Pentru mingi ar fi fain de pus un tub mai sus,unu mai jos ,asa sa cada una in alta:)…la masinute nu merge asa…

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

