Hobby

Orgami Heart Box

Cum am multe lucruri pe care ador să le fac, unul din aceste lucruri este joaca cu hârtia. Astfel că dintr-o astfel de joacă a ieșit cutiuța de mai jos, Heart Box – cum este de fapt denumită ea de inventatorul ei, care este perfectă pentru a dărui cuiva în ea o mică bijuterie, un bilețel sau ceva mic și drăguț. Pentru confecționarea ei, avem nevoie doar de o coală de hârtie, preferabil colorată, și de multă răbdare. Dacă interiorul ei vreți să pară mai pompos, puteți pune un fund decupat dintr-un carton, sau o hârtie colorată mai tare. 😀 Vă încurajez să o faceți, pentru că nu este greu și iese tare frumoasă 🙂

Iar dacă doriți să o personalizați, puteți să adăugați o inițială pe ea, sau o floare, sau un ornament după imaginație 🙂

Detalii pentru confecționarea lor, le găsiți pe următoarele video-uri de mai jos.

5 gânduri despre „Orgami Heart Box

    1. 🙂 Nici nu am știut că există hârtie specială de orgami 😀 Este așa ceva? Eu am folosit coală de hârtie normală, colorată. Ce-i drept capacul l-am făcut dintr-o hârtie puțin mai groasă decât cea obișnuită și a ieșit mai frumos. M-am împotmolit pe la început, dar apoi am reușit. Prima dată e mai greu 🙂 Deja am dăruit-o 😉

    1. 🙂 Foi din astea am folosit, dar nu am știut că e de orgami. Eu le-am luat din LIDL:) Mult succes la creativitate. Dacă faci inimioara, o să vezi că nu e greu. Doar să folosești o hârtie puțin mai groasă decât cea pe care de exemplu imprimi la imprimantă.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

