Dulce și-aromat

Coșulețe surpriză :)

Deși am mai postat rețeta aceasta o dată, aș vrea de data asta să o prezint sub altă formă, mai delicioasă, aș spune eu îmbunătățită. Coșulețele surpriză reprezintă specialitatea mea de primăvară🙂 cu fructe proaspete și delicioase!

Rețeta o găsiți aici, doar că o mențiune aș face legat de amănuntele asamblării:

  • coșulețele ies mai delicioase cu frișcă decât cu cremă de oricare alta
  • aceste coșulețe merg umplute cu orice fel de fructe proaspete, dar mai ales căpșune
  • pentru un plus de aspect și un gust muuuuult mai fin și delicios, peste frișcă merge glazurat cu ciocolată topită
  • ies aproximativ 27 de coșulețe delicioase, și par foarte festive, deși sunt foarte ușor de preparat😉

Poftă bună și mult spooooor!

4 gânduri despre „Coșulețe surpriză :)

    1. CU plăcere! Mă bucur că ți-au ieșit! De fapt aluatul de la ele este un aluat de la tarta cu caise pe care o găsești tot pe blog la mine. Eu m-am gândit să fac o variantă mai mică a tartei😀 prin aceste coșulețe!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

