Hobby

Artificii orgami :)

De curând am descoperit că din hârtie se pot face foarte multe lucruri drăguțe și ornamentale, și chiar utile! Cea mai nouă „lucrătură” a noastră este roata artificiilor orgami. De confecționat este foarte simplu, asamblarea ei fiind puțin mai dificilă. Dar în final se poate. Cred că este mai ușor de confecționat dacă hârtia are dimensiuni mai mari de 10/10 cm. Nu avem nevoie decât de 12 hârtii de diferite culori (părți egale din fiecare culoare), de dimensiuni pătrate. Mai avem nevoie și de răbdare,😀 evident. Dar rezultatul este îmbucurător. La ce o putem folosi? Ne putem juca cu ea🙂 dar o putem pune ca și ornament într-un platou cu fructe, pe o masă…sau unde avem nevoie, pentru a înveseli peisajul! Timpul petrecut confecționând-o poate fi considerat ca timp de relaxare! Succes!!!🙂

Să nu uit să menționez😉 Eu am lucrat doar parțial la ea prin confecționarea părților mici, soțul meu a asamblat după totul🙂 Nu a ieșit perfectă, dar pentru prima încercare… e super, zic eu🙂

Iar mai jos sursa de inspirație!

4 gânduri despre „Artificii orgami :)

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

