Joacă de copii

Învățăm fructele

Deși păpăm zilnic din ele, încă nu am stat o zi să le învățăm pe nume. Așa că astăzi am adunat toate fructele pe care le aveam prin casă și le-am spus pe nume. Am făcut un trenuleț din ele, apoi l-am rugat pe G.să-mi dea câte una pe rând, cerându-i-le pe nume. Am rămas surprinsă să văd că le-a știut chiar pe toate, cu excepția caisei, pe care a văzut-o pentru prima oară azi sub denumirea asta! Este important nu doar să le păpăm, ci să și știm cum se numesc, nu-i așa? Apoi am început să numărăm caisele😀 Noi am avut doar 6 tipuri de fructe în casă, dar urmează să cumpăr și alte soiuri, să le știm pe toate! Sunt tare curioasă cum va reacționa când va vedea ananasul😀😀😀

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

