Joacă de copii

Bărcuța fermecată

Au trecut câteva zile de când nu am postat nimic, dar revenim în forță cu o mică idee de joacă prin care să repetați culorile și numerele. Țin minte că așa mă jucam eu când eram mică😉 Îmi plăcea tare mult să fac bărcuțe pe diferite dimensiuni și să le suprapun în așa fel încât să iasă ca un vas de croazieră. În modelul de față am folosit foi de mai multe culori, dar se poate face și dintr-o singură culoare.

Este important să dezvoltăm creativitatea copiilor, iar joaca cu hârtia este o modalitate potrivită și totodată ieftină😉 Spor la joacă!!!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

