Hobby

Frumuseți din România :)

După cum spuneam în postările mai vechi că voi face o mică excursie în România, iată-mă ajunsă în sfârșit „acasă” între cei dragi, dar din păcate fără piticul și soțul meu😦 Și pentru mie îmi place atât de mult Bucovina noastră dragă, aș vrea să împărtășesc cu voi câteva imagini de aici, de care să vă bucurați și voi de fotografii încântătoare! Fotografiile sunt realizate de fratele meu😉

Nu-i așa că sunt frumoase?

 

8 gânduri despre „Frumuseți din România :)

  1. Bine ai revenit in Romania, Nico! Imi pare asa de rau ca trebuie sa te bucuri de toate acestea de una singura…dar lasa ca va gasi Dumnezeu timpul potrivit de fi toti impreuna si va veti lua revansa🙂
    SUperbe poze!

    1. Mulțumesc Coca🙂 Adevărul este că trece așa repede timpul ăsta…Când am trecut prin Giurgiu m-am gândit la tine și m-am uitat la fiecare casă întrebându-mă dacă nu cumva stai tu acolo😀

      1. Dragă Ralu, regret că nu te-am mai sunat! Știu că poate ai așteptat😦 și sincer îmi pare rău că nu m-am ținut de cuvânt! Am fost pe așa o fugă, că nici de dormit noaptea nu prea am avut timp! Acum sunt venită înapoi😀 Dar vorbim măcar online! Sper să nu te fi supărat pe mine!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

