Joacă de copii

Joc de asociere cu numere

Deși încă nu am ajuns înapoi acasă la piticuțul meu, am pregătit pentru el printre altele și acest joc de asociere foarte drăgălaș. Jocul conține zece grupe de cartonașe tip puzzle, fiecare conținând imagini, cifre, sau cifre scrise în limba engleză. Jocul l-am luat de aici și îl consider foarte util pentru primii pași în învățarea numerelor în joaca de zi cu zi! Încă nu l-am probat cu G., dar sunt sigură că va fi foarte încântat!

Mult spor la joacă!

2 thoughts on “Joc de asociere cu numere

  1. la famous kids au mai multe jocuri educative foarte bune,am scris si eu despre ele – cei mici sunt incantati de ele si au rezistat foarte bine;zici ca sunt noi desi le folosesc mult!
    distractie placuta lui G.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

