Dulce și-aromat

Chec de ciocolată – Super delicios și aromat

Această rețetă am cules-o din revista Practic de luna trecută, în timp ce o răsfoiam împreună cu cumnata mea. Mi s-a părut tare delicioasă, și într-adevăr a meritat să o încerc. Se numără acum pe lista meniului familiei🙂

Avem nevoie de:

  • 3 ouă
  • o cană zahăr
  • o cană lapte
  • jumătate cană ulei
  • un plic budincă de ciocolată
  • o lingură cacao
  • o cană și jumătate de făină
  • un plic praf de copt
  • ciocolată pentru glazură
  • un praf de sare

Separi gălbenușurile de albuș și bați albușurile spumă cu puțin zahăr. Amesteci gălbenușurile cu restul de zahăr, cacaua, praful de budincă de ciocolată, uleiul și laptele și sarea. Amesteci făina cu praful de copt. Adaugi treptat făina și o omogenizezi foarte bine, iar în final adaugi albușurile bătute spumă. Omogenizezi totul foarte bine. Într-o tavă pentru chec pui foaie de copt și torni compoziția pe care o dai la cuptor la 160 grade. Este copt când nu se mai lipește de scobitoare (bagi o scobitoare în el, și dacă o scoți curată, este copt). După coacere îl scoatem din cuptor, îl lăsăm la răcit, apoi îl glazurăm cu ciocolată topită. Eu am folosit varianta de ciocolată topită apărută la plic de la Dr. Oetker, recomandată de prietena mea Alina B.

Poftă bună :D! Este delicios și foarte rapid de pregătit! Și nici nu murdărim multe vase pentru prepararea lui😉

 

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

