Hobby

Inimioara curcubeu

De mult plănuiesc să fac această „lucrătură” iar azi m-a cuprins o poftă grozavă de quilling! Așa că m-am pus pe treabă și am confecționat această inimioară colorată care să înveselească ușa frigiderului nostru.

Am folosit ca bază de lucru un carton mai gros, apoi peste acest carton am lipit o foaie colorată roșie. Le-am lipit pe cele două după ce le-am decupat în prealabil în formă de inimioară. Am folosit lipici lichid transparent pentru hârtie. Apoi am lipit după imaginație hârtie învârtită după tactica quiling. Pe spate am lipit foaie magnetică achiziționată de Antoaneta (mulțumesc drăguța pentru ea😉 ). În final am decorat frumos frigiderul, satisfăcută de noua mea operă😀 Recunosc că este relaxant să fac câte ceva de genul acesta din când în când🙂 Deci cu dedicație specială pentru toți cei care citesc, pozele de mai jos:

6 gânduri despre „Inimioara curcubeu

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

