Hobby

Suport pentru cărticele din cutie de cereale

Acest suport nu este ideea mea, ci doar am preluat-o de pe blogul Casa din câmp. Mi s-a părut o variantă foarte, foarte practică pentru a mai strânge din cărticelele mici ale lui G.la un loc, fără să le pierdem sau să stea așa…morman dezordonat. Pentru „proiect” am folosit o cutie de la cereale, scoci transparent și o pungă de cadouri (pentru că nu aveam hârtie decorativă la îndemână😉 ). Și iată cum a ieșit varianta mea😀

 

10 gânduri despre „Suport pentru cărticele din cutie de cereale

  1. Ce idee fantastica, e perfecta pentru toate revistele pe care le jumuleste Eliza si pe care nu stiu unde sa le pun dupa aceea. Vom incerca si noi s-o realizam dupa ce gasesc o cutie din aceasta, la noi cerealele nu prea se vand in cutii mari, mai mult in pungi.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

