Joacă de copii

Exersăm dexteritatea

De la Raluca pe blog m-am inspirat în a-i da de lucru piticului meu în scopul exersării dexterității. Zilele trecute am tăiat paie colorate pentru suc pe care i le-am dat și le-a înșiruit pe sârmă pufoasă, azi i-am dat mărgele, care au o gaură mai mică și necesită mai multă concentrare pentru a fi introduse pe sârma cea pufoasă! Și apropo de sârmă pufoasă: știe cineva de unde se poate cumpăra așa ceva înafară de ofertele de la LIDL? Oricum, mai jos pozele vorbesc! Un joc foarte benefic pentru degetețele mici care trebuie să-și exerseze îndămânarea😉

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

