La ceai cu Creatorul

La ceai cu Creatorul

Când a luat ființă acest blog, alegerea categoriilor de scriere a fost o provocare. Despre ce aș vrea să scriu pe un blog? Ce vreau să promovez prin el? Către ce categorie de cititori mă adresez? Sunt întrebări la care a trebuit să răspund. Blogul meu se împarte pe mai multe categorii și teme, cum ar fi temă culinară, creștere a copilului, o mică parte literară, divertisment, hobby, dar și religie. De fapt nu aș spune religie. A folosi cuvântul religie înseamnă să dezbați subiecte religioase din sferă mondială, nu doar din lumea creștină. Intenția mea nu este să informez lumea despre ce cred anumite religii ale lumii în care eu nu cred, ci este de a scrie trăirea mea profundă alături de Dumnezeul viu, în care cred cu adevărat și pe care îl iubesc. Rubrica „La ceai cu Creatorul” de fapt este partea cea mai profundă a sufletului meu. Probabil că nu voi exterioriza totul pe blog din acest domeniu, dar o frântură din această latură a vieții mele aș vrea să o împărtășesc cu cei care doresc să citească blogul meu.

De ce titlul acesta interesant „La ceai cu Creatorul?” De ce nu am pus ceva mai spritual, mai intens? Englezii în general au un timp din zi în care își servesc ceaiul lor Twinings englezesc și în care iau o pauză din activitățile zilnice. Recunosc că acest obicei l-am luat chiar de la o familie de englezi, iar ceaiul mi-a fost recomandat de ei! Dar am descoperit că ei au dreptate. Un om are nevoie de o pauză din toată activitatea zilnică, doar pentru el însuși. O pauză în care să vorbescă cu el, să mediteze la viața lui, la activitatea lui și la lucrurile importante pentru el însuși. În acest timp când servesc ceaiul meu îmi place să-l servesc cu și alături de ceea ce este mai important pentru mine: Creatorul meu, Dumnezeu. Recunosc că în special iarna servesc acest ceai la amiaz alături de Dumnezeu și Cuvântul lui, când toată lumea, inclusiv piticul doarme. Nu-mi place să împart acest timp cu nimeni și sunt tare iritată când cineva îmi fură acest timp! Este timpul meu cu Dumnezeu, când El îmi vorbește sau când îmi ascultă inima! Vara acest timp este dimineața. Și sincer este cel mai tihnit și plăcut timp pe care îl am! Poate uneori durează doar 10 minute, alteori o oră întreagă, dar sincer fără acest timp doar pentru mine, la un moment dat m-aș simți obosită de atâta alergare pentru scourile zilnice! Am experimentat și momente în care în loc de timpul meu de ceai am făcut altceva, cum ar fi învățatul la examene. Dar recunosc că mă simțeam așa obosită și apatică…încât am revenit la timpul meu de părtășie!

De ce scriu toate acestea pe blog? Poate unii vor considera acest articol unul plictisitor, sau inutil! La urma urmei de ce i-ar interesa pe alții cum prefer eu să-mi petrec timpul? Am scris despre acest lucru, provocându-vă pe cei care citiți acest articol să faceți acest experiment de Ceai cu Creatorul măcar pentru o săptămână. Orice om are dreptul la o pauză înafara orelor de somn, iar pentru mine acest timp este revigorant! Deci vă provoc să încercați și voi această tactică de a vă face ordine în suflet și gânduri zilnic. Veți vedea o diferență vădită de vitalitate și energie și bucurie! Deci să bem fiecare timp de o săptămână în fiecare zi un Ceai cu Creatorul!

4 gânduri despre „La ceai cu Creatorul

  1. La tine, timpul acela, doar al tau ,il numesti „La ceai cu Creatorul”.Sunt de acord.Un om trebuie sa stie sa ia si o mica pauza din cele 24 de ore.Fie ca petrece aceasta pauza cu Creatorul,fie ca doar pirveste rasaritul sau apusul,fie ca doar serveste acest ceai si il gaseste terapeutic,fie ca se pierde intr-o carte,acest timp este nepretuit.La mine acest timp este seara, inainte de culcare,cand imi pot lua cartea si ma duc in dormitor si citesc;uneori 2-3 pagini ,alteori mai multe.

  2. Foarte frumos articolul tau, NIco…la mine, acel timp este seara dupa ce se culca ursuletii……dimineata, e imposibil , alex e fff matinal, la pranz nici atat, ca nu doarme D….important este sa iti faci timp .

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

