Joacă de copii

Căsuța fermecată

Deseori îmi place să mă joc cu hârtia după imaginația proprie, iar ieri am vrut să-i fac o surpriză piticului meu și să-i confecționez o căsuță mică pentru joacă. Am folosit o cutie de cereale (pe cuvânt că cerealele fac toți banii la cât de utile pot fi cutiile lor😀 ). am mai folosit foi colorate după imaginație, o linie, o foarfecă, un pix, lipici și scoci (oare am scris corect? :D) Oricum, cutia este foarte simplu de confecționat, și destul de rezistentă, având în vedere că piticul meu a încercat să și-o bage pe cap după, și nu i-a adus nici o daună😉

Se ia deci cutia și se taie pe lung după ce a fost în prealabil desfăcută. Se lipește pe o parte a ei hârtie colorată, apoi se lipește în formă de pătrat. Se lipește bine cu scoci pe dinăuntru. Se delimitează și taie ferestre și ușă. Apoi se lucrează la acoperiș din jumătatea cealaltă de carton rămas de la pereții căsuței. Îmi pare tare rău că nu am poze cu pașii confecționării ei. Oricum, este bine să lăsați imaginația la lucru, poate găsiți metode mai bune de a o confecționa. Eu am lipit doar foile colorate de carton cu lipici, în rest părțile componente le-am lipit cu scoci🙂 Mult spor la joacă!!!

4 thoughts on “Căsuța fermecată

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

