Hobby

Ornamente din pietre

După cum am observat, se poartă prin casele noastre tot felul de ornamente, care mai de care mai creative și mai originale. Personal, de mult mă gândesc să confecționez așa decor, deși nu e poate mare lucru. Oricum, planul meu este să culeg mai multe pietre decât cele din poză, și în cele din urmă să umplu o vază transparentă mare. Asta ia ceva timp, dar până atunci vă dau o idee de ornat în proporții mai mici. Aveți nevoie de: pietre de mărimea unei nuci, netede la suprafață, culori acrilice, lac de unghii.

Spălăm pietrele bine, apoi le vopsim pe o parte și le lăsăm la uscat. Acrilicele se usucă foarte repede, cam jumătate de oră. După ce s-au uscat, le vopsim și pe partea cealaltă și le lăsăm la uscat. Când culoarea este uscată pe toate părțile, pentru o mai mare rezistență dăm pietrele cu lac de unghii transparent. Eu dat doar două cu lac de unghii transparent cu sclipici…nu m-am îndurat că era lacul meu preferat😀 și e cumpărat din România, iar până ajung să-mi cumpăr altul…:D oricum, dacă le dăm cu lac de unghii vor avea și o strălucire frumoasă. Le lăsăm la uscat. Apoi le punem ca ornament unde dorim. În cazul meu, le-am pus pe-o farfurioară colorată, cu o lumânare în mijloc după cum puteți vedea🙂

 

6 gânduri despre „Ornamente din pietre

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

