Joacă de copii

Pescuim și ne jucăm

Zilele astea călduroase în care temperaturile depășesc peste 44 de grade aici, stăm fie la adăpostul aerului condiționat, fie ne bălăcim pe balcon sau la mare. Pe balcon însă deși încă nu am apucat să cumpăr o mică piscină pentru G, i-am pus un lighean mai mare în care să se joace. Are diferite unelte…dar printre altele am împrăștiat și paie tăiate, pe care le-a pescuit cu mare bucurie! Uimit a rămas când după jumătate de oră de joacă, pielea mânuțelor i s-a încrețit de la umezeală, și speriat a început să strige: BUBA😀 I-am explicat că așa se întâmplă când ne jucăm cu apă mai mult timp…deși nu știu cât a înțeles el asta😀 Oricum joaca în apă poate fi distractivă, iar pescuitul și mai distractiv, dar și folositor. Zilele trecute cred că am mai văzut pe un blog aceeași activitate, dar nu-mi amintesc unde🙂. Oricum este o activitate foarte bună pentru antrenarea îndemânării la copii! Deci spor la joacă🙂

BUBA
Ce-i cu mânuța mea ???

 

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

