Hobby

Semne de carte

Ador cititul! Este o adevărată pasiune și relaxare pentru mine! Să stau cu o ciocolată caldă lângă mine, sau cu un pahar de suc rece și să citesc! Sau dacă nu, cu o tabletă de ciocolată! Dar cum timpul mi-e limitat, trebuie să întrerup această activitate tocmai când devine mai interesant. Și cum fac acest lucru? Punând un semn de carte😀 Am patru modele pe care doresc să le prezint, pe care le-am confecționat în timp. Mi-ar plăcea să știu care vă place mai mult!

 

25 de gânduri despre „Semne de carte

  1. Mie-mi place inimioara. cea mare. adica cea ptr pus pe colt. adica prima🙂

    M-am razgandit. imi place cea de-a 2a inimioara. dar nu-mi dau seama cum vine pusa ca semn in carte

  2. sunt superbe toate,pisicuta am incercat-o si eu mai demult dar nu am reusit sa termin,m-am pierdut pe la urechi parca…trebuie sa-mi cumpar si eu hartie speciala sa mai incerc,,,

    1. Da, de obicei pun lipici glitter pentru că așa nu se duce sclipiciul de pe hârtie🙂 Foarte simpatice semnele tale! Să știi că nu m-am gândit să le pun ochi la inimioare până acum, dar o să încerc pentru că-mi place cum arată ale tale!

      1. Am pus si eu acum sclipici,am gasit unul facut acum ceva vreme – dar al meu arata ciudatel. Si eu sint mai nou fana lipici cu sclipici din acelasi motiv ca si tine.😀

      2. 🙂 Da, citisem pe un blog că putem amesteca pudra de sclipici în lipici și atunci acesta nu mai sare, și nu ne mai umplem și noi cu el😀 Încă nu am încercat, dar merită să încerc! Deci dacă rămâi în pană de lipici glitter, amestecă sclipici simplu în lipici, și tot una iese🙂 Să știi că arată mai bine semnul după ce se usucă lipiciul. La început arată umed și îmbulzit😀 Dar după ce se usucă arată bine

  3. N-am avut rabdare, am vazut ca arata uritel si l-am sters repede, cit era umed. :))
    Lipici glitter am, sclipici normal nu am.🙂 Am vazut la tuburi sclipici normal, arata foarte fain, insa nu stiam/stiu cum sa il folosesc si nu m-am complicat sa cumpar (am deja to-do-list-uri mari si asa). Acum ca zici de amestec, makes sense. Altfel nu imi pot imagina decit casa-mi transformata in cuib de pixies.🙂

    1. 😀 Eu folosesc lipiciul mult mai ales când fac felicitări. Acolo nu merită să folosesc glitter unde lipesc ceva. Și eu am o listă cu to do…lungă tare…și parcă nu mai apuc să le încep. Pe lângă to do mai am și o listă cu to buy și mai lungă😀 pe când merg în România! Bani să am deacu😀

    1. Dacă vrei, poți face cu hârtie normală colorată. Eu nu am hârtie pentru origami, dar folosesc hârtie colorată. Ce-i drept cea specială este mult mai bună deoarece rămân cutele mai perfecte și nu se înmoaie hârtia în punctele centrale!🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

