Joacă de copii

Cum mai învățăm literele :)

Lucrăm de câteva luni bune la învățatul literelor. De fapt nu lucrăm din greu la asta, ci doar i le arăt în diferite forme, mărimi și materiale din când în când, pe rând. Am ajuns la litera F și bebe meu deja le cunoaște pe celelalte foarte bine de peste tot! Mi le arată și în cele mai interesante situații când eu nu le observ. Ce-i drept are o mamă mai aeriană de multe ori😀 Oricum le arată pe cele știute pe mașinuțe, pe ambalajele de jucării, prin cărți și pe oriunde îi sar în ochi. Se vede că are o pasiune cu cărțile ca și mamă-sa😀 Și ce-i fain e că distinge literele de cifre, știe că cifrele reprezintă o sumă a ceva, deși nu distingem decât suma la 1 și la 2. Am învățat asta când îi dau borcanul cu bomboane și îi spun să ia doar o bomboană sau doar două, și astfel se conformează😀 Mă întreb cum o să facem când ajungem la cifra 10. Și apropo de cifra 10, le repetăm de pe o carte de colorat cifrele, iar când am ajuns la 10 și l-am întrebat ce cifră este el mi-a răspuns: unu su-n țec😀 (adică unu și-un cerc). Are dreptate, nu? Oricum ne amuzăm tare mult mai ales că nu-i mai tace gura în ultima vreme și vorbește tare dulce😀 Și iată cum încercăm să învățăm și litera F care ne dă bătăi de cap🙂


7 thoughts on “Cum mai învățăm literele :)

      1. Da, adoră merele, iar la portocale zice suc😀 Asta probabil pentru că pe timp de iarnă bea lăzi de portocale stoarse…că tot stăm în țara portocalelor😀😀

      2. adevarul este ca au alt gust portocalele de la voi decat cele din pietel/hipermarketuri….am primit anul trecut o lada de portocale din Grecia aduse de cineva: delicioase!!!
        e super bine ca mananca fructe /bea suc natural! cea mai buna imunizare!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

