Dulce și-aromat

Bomboane de ciocolată

Am văzut o rețetă de genul acesta pe undeva pe internet cândva, dar nu mai știu exact care erau ingredientele. Așa că mi-am folosit imaginația😀. Aceste bomboanele sunt delicioase și pot fi devorate de piticii noștri și de noi atâta timp cât știm să păstrăm un echilibru🙂 Pentru ele am folosit această formă de silicon, dar dacă nu aveți formă, puteți pur și simplu să puneți grămăjoare cu lingura pe o foaie de copt și să le dați la frigider pentru a se întări. Eu așa mai făceam.

bomboane de ciocolată

Avem nevoie de:

  • 100 g ciocolată de bună calitate (neagră sau cu lapte, după cum doriți)
  • alune de pădure sfărâmate
  • stafide
  • semințe de floarea soarelui
  • miez de nucă sfărâmat
  • nucă de cocos (opțional)

 

ciocolatăTopim ciocolata la bain-marie sau la microunde. Amestecăm toate semințele și fructele uscate în ciocolată, în cantități în așa fel încât compoziția să fie groasă, consistentă. Apoi luăm cu lingurița din compoziție și punem cantități cam cât o nucă de mare pe foaie de copt, sau în forme pentru bomboane. Le putem pudra cu nucă de cocos și le dăm la frigider până se întăresc. După ce s-au întărit (cam 15 minute) le dezlipim din forme sau de pe hârtie și le așezăm pe farfurie sau platou…după imaginație. Fiți cât mai generoși cu stafidele pentru că dau un gust divin bomboanelor. Sunt foarte delicioase și ia doar 5 minute prepararea lor. Puteți folosi și alte fructe uscate! Mult spor!🙂

 

 

 

5 gânduri despre „Bomboane de ciocolată

      1. Succes și multă poftă! După cum am spus, sunt foarte rapid de făcut! Și tare delicioase. Eu am pus prea puține stafide. Tu pune mai multe, că ies și mai delicioase!🙂 Parcă ar fi drajeuri de ciocolată😀

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

