Hobby

Agrafă de perdea home made ;)

Ideea mi-a trecut când nu am găsit prin zonă să cumpăr una și chiar aveam nevoie😀 Așa că m-am pus pe treabă. Este o idee foarte simplă și practică, și foarte ușor de aplicat! Bineînțeles puteți folosi panglică de culori mult mai frumoase și mai vii, sau chiar puteți coase sau lipi paiete, mărgele și alte decorațiuni pe ea🙂 Ăsta deocamdată este primul și singurul meu model, pentru că NU MAI AM PANGLICĂ….Când o să merg la magazinul de genul ăsta, și nu o să uit o să mai cumpăr! Deocamdată împărtășesc ideea cu voi așa, cu culoarea asta🙂

Deci aveți de voie de o cutie de 1 kg de la iaurt (care are un plastic mai moale și elastic), cam o jumătate de metru de panglică, un creion, o foarfecă, lipici (cu sclipici dacă se poate).

Cutia de iaurt arată cam așa, iar noi vom folosi fundul cutiei.
Tăiem fundul cutiei în formă de disc. Restul cutiei o puteți arunca🙂
Începem să înfășurăm panglică pe disc până acoperim tot discul de plastic. Apoi legăm nod, și introducem capătul foarte bine sub o fâșie de panglică care învelește discul. Trebuie să fie foarte strâns înfășurată și capătul prins și legat acolo.
Nu este neapărat necesară bara de la mijloc pe care am făcut-o eu🙂 Aceea e de ornament. Nu știu de ce am avut impresia pe moment că trebuie să arate ca o cataramă agrafa🙂 Oricum varianta finală trebuie să arate așa.
Luați un creion și înfășurați-l în panglică (eu nu am mai avut de aceeași culoare din păcate), iar capătul legați-l după înfășurare. Dați pe deasupra lipici cu sclipici și lăsați la uscat.
Varianta finală arată așa. Puteți folosi ca ac altceva înafară de creion, poate ceva mai finuț, ca o baghetă din lemn, sau un băț de frigărui🙂 Mult spor🙂

6 gânduri despre „Agrafă de perdea home made ;)

  1. Tocmai vroiam sa cumpar niste chestii de-acelea dupa care se agata perdelele ca sa nu ne mai fluture pe usa afara.Agrafele tale sunt foarte ingenioase!Felicitari!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

