Hobby

Curcubeul quilling

Îmi place foarte mult să mă joc cu hârtia. Iar de data asta îmi propusesem să fac un magnet de frigider curcubeu:) Așa că am pus echipa la treabă! Soțul meu a tăiat fâșiile de hârtie, bebe a învârtit (sau mai degrabă a dezvârtit hârtia 😀 ), apoi am dat formă curcubeului! Este foarte simplu de confecționat, dar recunosc este nevoie de răbdare, lipici și foi colorate în 8 culori, din care șapte sunt ale curcubeului și o culoare a norișorilor. Cred că știți deja formula cunoscută a curcubeului: ROGVAIV. Adică: roșu, orange, galben, verde, albastru, indigo, violet. Am încercat să le combin în ordinea asta, și chiar a ieșit foarte drăguț. Iar ca să fie ca-n povești, am dat și cu puțin sclipici colorat pe deasupra! Și iată rezultatul!

Decupăm un carton mai gros și îl lipim sub foaia colorată pentru a avea un suport rezistent.
Primul norișor este gata 🙂
Și rezultatul final! DOnald Duck nu se putea să nu lipsească nu? Doar e personajul meu preferat din desenele animate 😉

Magnetul se lipește la finalul operei, și apoi se pune totul la presat sub o carte groasă de tot 🙂 pentru a se îndrepta. Mult spor la confecționat 🙂

7 gânduri despre „Curcubeul quilling

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

