Hobby

Rock Monster :)

Ideea am preluat-o de aici, doar că eu ca de obicei, nu am avut chiar toate materialele necesare.

Ne trebuie pietre netede, ochi din plastic, acrilice, lipici și magneți (din păcate foaia magnetică este prea slabă pentru a putea susține greutatea pietrei). Deocamdată am făcut doar unul, doar că din păcate nu am magneți, și nici culori așa vesele🙂 Urmează sper să fac rost de ele cât mai curând😉 Până atunci spor și vouă la crafturi😉

 

Și fotografia originală de pe care m-am inspirat🙂

4 gânduri despre „Rock Monster :)

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

