Hobby

Pisicuță magnetică

Mi-am reorganizat lucrurile lipite pe frigider, adică magneții de frigider, și încă o „lucrare” de-a mea a fost această pisicuță magnetică. Pentru confecționarea unui astfel de magnet de frigider, avem nevoie de: coală de burete colorată, foaie magnetică, perforator cu model braț lung (pentru că doar în ăsta încape foaia de burete colorat), foaie cartonată colorată, lipici și foarfecă, și forme din fetru sau coală de burete pe care le găsiți Decorațiuni creative. Bineînțeles vă folosiți imaginația bogată🙂 și puteți face orice magnet de frigider doriți. Eu chiar am perforat margarete mici din burete colorat și din foaie magnetică, le-am lipit una de alta și astfel am obținut magneți mici sub formă de floare, care înveselesc foarte drăguț frigiderul! Deci spor la hobby hour🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

