Joacă de copii

Buburuza uriașă

Atât eu cât și Casa din câmp am fost pe aceeași idee legat de această buburuză. Îmi rămăsese cealaltă jumătate de minge colorată pentru meduza veselă, și ni s-a părut potrivită pentru o buburuză uriașă foarte drăgălașă! Așa că am trecut la treabă și am desenat bulinuțe, am lipit ochișori mai mici, și iată rezultatul🙂

Lui G i-a plăcut foarte mult și deja am pus-o pe pătuțul lui🙂 El doarme cu ce-i este drag, așa că avem întreagă colecție de jucării în pătuț!😀

 

One thought on “Buburuza uriașă

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

