Biblioteca minunată

Puterea potențialului…

Am început să citesc o nouă carte😀, daaaaaaaaaar nu orice carte. Este din nou despre creșterea copilului și recunosc că-mi place mult. Dar un citat mi-a atras atenția în mod deosebit din ea, citat pe care îl folosește autorul dintr-un articol și pe care aș vrea să-l redau și eu în următoarele rânduri! Personal pentru mine a fost încurajator și sper ca și pentru voi să aibă același efect!

Din ziua în care ne-am născut, ar fi trebuit să fim învățați că suntem ființe unice. Ar fi trebuit să învățăm că fiecare din noi se naște cu o scânteie de divinitate. Știința nu recunoaște decât două spații infinite: spațiul cosmic și mintea umană. Acest aproape un kilogram de celule poate stoca până la o sută de trilioade de biți de informație. Când este necesar, poate lua cincisprezece mii de decizii pe secundă, așa cum se întâmplă în procesul digestiv.

Simțul nostru tactil ne permite să simțim o proeminență înaltă de numai a zecea mie parte dintr-un centimentru. Simțul nostru gustativ ne permite să detectăm chinina chiar și dacă o parte de chinină este amestecată și cu două milioane de părți de apă. Simțul olfactiv ne permite să distingem până la zece mii de mirosuri. Corpul nostru produce fiecare substanță necesară vindecării lui. Fiecare din noi reprezentăm un potențial uriaș.

Recunosc că am rămas uimită de minunea ce ne învăluie pe fiecare dintre noi. Cartea se numește „Clipele împlinirii copilului meu” de John Maxwell, și deși este mai greu de găsit, puteți încerca aici sau la unele librării creștine. Este o carte foarte bună care cred că ar face bine oricărui părinte :) 

Un gând despre „Puterea potențialului…

  1. Eeeee, cum ai scris tu exact despre cele doua carti despre care vroiam sa scriu si eu in curand 🙂
    Ma bucur ca le apreciaza si altii si subscriu la ideea ca ar face bine oricarui parinte ca sa aiba aceste carti.
    Iti doresc o saptamana frumoasa. Si creativa. ca vad ca participi si la concurs🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

