Ce avem la prânz?

Pui cu cartofi la cuptor

Astăzi nu am fost eu bucătarul😀, ci iubitul meu soț! Și pentru că el se pricepe mult mai bine decât mine în ale bucătăriei, rezultatul a fost acesta🙂

Rețeta este super simplă și extra delicioasă alături de o salată de legume pe care am preparat-o eu😉

Avem nevoie de:

  • un pui
  • 5-6 cartofi
  • sare, piper, oregano, curri, praf de usturoi
  • ulei de măsline
  • puțină apă

Tăiem puiul în două exact pe mijloc, cu ajutorul unui cuțit mai mare. Îl curățăm de impurități și îl spălăm bine, apoi îl punem în tavă. Dăm cu sare, piper, praf de usturoi și curri peste el pe toate părțile. Curățăm și cartofii și îi tăiem felii dam cât un deget de grase și turnăm oregano și sare peste ei. Pe deasupra turnăm ulei preferabil de măsline, iar în tavă punem cam o cană de apă. Dăm la cuptor la 200 grade timp de o oră! Se servește cu salată asortată, sau cu salată de varză! Este o mâncare foarte ușoară și delicioasă! Poftă bună!!!

 

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

